pühapäev, 21. mai 2017

LOOVUSE ARENDAMINE LÄBI AJALOO, EESTI KEELE KUI TEISE KEELE JA KEEMIA


Ajalool, kui humanitaarteadusel, on loovuse jaoks piisavalt palju kohta. Tihti tuleb kriitiliselt
sündmustele vaadata, võrrelda, erinevatest nurkadest läheneda, analüüsida ja arutleda.
Kõik see on seotud loovusega, kuna meie loov mõtlemine annab uudsete ja ebatavaliste ideede,
lahenduste väljapakkumise ning mõtlemise paindlikkuse.


Eesti keele kui teise keele tunnis on oluline roll loovusel, sest see toetab nii õpilaste kui ka
õpetaja õpimotivatsiooni. Huvi õppimise vastu tõstab ja põnevust pakub mängude mängimine
koolitunnis. See annab õpilastele uusi teadmisi, laiendab silmaringi ning innustab õppima eesti
keelt ja ka teisi võõrkeeli. Mängud rikastavad sõnavara ja aitavad sõnu kergemini meelde jätta.


Keemia tundides on peamiselt vabade tingimuste loomine, mis võimaldavad õpilastel
näidata maksimaalset valmisolekut ja uurimuse huvi. Samal ajal õpilaste ideede
vastuvõtmine ja toetamine õpetajate poolt.
Selles töös pakun mõned variandid, mis toetavad huvi õppimiseks
reaalaine - keemia vastu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar